23. januar 2017.

Call centar

Call centar Pošte Vam pruža mogućnost kreiranja i razvoja sopstvenog Korisničkog centra iznajmljivanjem infrastrukture i operatera.

Opis

Ubrzajte i pojednostavite komunikaciju sa korisnicima Vaših usluga. Dozvolite da to uradimo za Vas na savremen i profesionalan način uz primenu vrhunske tehnologije.

Usluge telemarketinga i teleprodaje Vam omogućavaju da sprovedete razne vrste anketa, izvršite istraživanje tržišta ili javnog mnjenja, promovišete svoje proizvode i usluge i unapredite prodaju.

Za komunikaciju sa korisnicima nudimo Vam različite:

  • kanale komunikacije (fiksni i mobilni telefon, faks, e-mail, Web, šalteri pošta, kombinovano)
  • vrste komunikacije (operateri)
  • načine komunikacije (jednostran ili interaktivan)

»nazad na vrh

Cene

Cene se određuju u zavisnosti od Vaših potreba i precizno definisanog zahteva.

»nazad na vrh

Kontakt

Javno preduzeće „Pošta Srbije”
Funkcija usluga
Takovska 2, 11120 Beograd, PAK: 135403
0700 100 300
011 3607 788
www.posta.rs

Radno vreme:
Ponedeljak-Petak (8.00-16.00)

»nazad na vrh