27. april 2017.

Centar za elektronsko poslovanje Pošte - CePP

Centar za elektronsko poslovanje Pošte - CePP je multimedijalni servis provajder, koji pruža usluge u oblasti elektronskog poslovanja, kreirane prema potrebama korisnika, uz vrhunski sistem zaštite elektronskih transakcija i prenetih informacija.

Opis

Realizujemo i unapređujemo:

  • korisničke servise (Call centar i govorni automati)
  • elektronske servise (SMS i MMS servisi)
  • zaštitu elektronskih transakcija i podataka (elektronski sertifikati Pošte)

Našim klijentima nudimo:

  • različite kanale komunikacije sa korisnicima: SMS, IVR, Call centar, Web, e-mail, ...
  • sigurnost i jednostavnost servisa
  • dostupnost servisa i tehničku podršku 24/7
  • uštede kroz iznajmljivanje infrastrukture, kadrova, gotovih rešenja
  • mogućnost integracije sa uslugama u poštanskom sistemu (dostava, Post Express, Business service, Pošta NET)

»nazad na vrh

Cene

Cene se određuju ugovorom u zavisnosti od Vaših potreba i precizno definisanog zahteva.

»nazad na vrh

Kontakt

Javno preduzeće „Pošta Srbije”
Centar za elektronsko poslovanje Pošte – CePP

Sertifikaciono telo Pošte

Katićeva 14-18, 11000 Beograd, PAK: 111515
011 3607 895
011 3607 755
011 3651 412
www.cepp.rs
cepp@ptt.rs

»nazad na vrh

Najčešća pitanja

  1. Šta je Kontakt centar?
    Kontakt centar ima iste funkcionalnosti kao i Call centar, s tim što dodatno omogućava komunikaciju sa korisnicima i putem e-maila, faksa ili web interakcije.
  2. Koje usluge pruža Call centar Pošte?
    Call centar Pošte pruža sledeće usluge:
    • Teleprodaja je komunikacija sa velikim brojem korisnika iz ciljne grupe i plasman proizvoda / usluga primenom unakrsne i uvećane prodaje;
    • Telemarketing je usluga podrške marketing kampanje korisnika, opcije: inbound i outbound;
    • Telehosting je usluga iznajmljivanja različitih delova infrastrukture;
    • Helpdesk je priprema i plasman informacija opšteg i edukativnog sadržaja;
    • Usluge za potrebe Pošte (prijem Post Express pošiljaka i pružanje informacija o statusu pošiljaka, prijem telegrama u unutrašnjem saobraćaju, helpdesk za Pošta NET, Keš ekspres, Informativni servis Pošte, i sl.).
  3. Šta su govorni automati?
    Govorni automati su telefonski govorni servisi integrisani sa sistemom za prepoznavanje i sintezu govora, koji pružaju brzu i jeftinu informaciju dostupnu 24 časa. Naročito su korisni za rasterećenje operatera i smanjenje zauzetosti telefonskih kanala.
  4. Kako mogu da proverim status poštanske pošiljke?
    Informacije o statusu poštanskih pošiljaka možete dobiti na više načina:
    • telefonom – pozivanjem broja Informativnog servisa Pošte 0700 100 300 (za PostNet uputnicu 011 3607 500)
    • elektronskim putem (Web)
    • slanjem SMS poruke na kratak broj 2377 u sledećem formatu:
      • Format SMS poruke: TGSTA_jedinstveni broj telegrama
      • Format SMS poruke: PUSTA_jedinstveni broj PostNet uputnice
      • Format SMS poruke: PPSTA_jedinstveni broj poštanske pošiljke
  5. Koja je namena kvalifikovanih elektronskih sertifikata?
    Kvalifikovani e-sertifikati se koriste za:
    • kvalifikovano elektronsko potpisivanje e-dokumenata ili e-poruka, i
    • autentifikaciju korisnika.
    Kvalifikovani elektronski potpis ima isto pravno dejstvo kao i svojeručni potpis!
  6. Koja su polja primene elektronskih sertifikata?
    Najznačajnija polja primene elektronskih sertifikata su:
    • elektronska uprava (e-Government)
    • elektronsko bankarstvo (e-Banking)
    • elektronska trgovina (e-Commerce).
    Za više informacija pogledajte Web stranu Sertifikacionog tela Pošte.
  7. Kako da postanem korisnik kvalifikovanog elektronskog sertifikata Pošte?
    Pogledati na Web strani Sertifikacionog tela Pošte.

»nazad na vrh