Разноврсни ТВ садржаји за целу породицу у основним пакетима.
Пошта НЕТ је настао 2013. године, интеграцијом ПТТ КДС – најстаријег кабловског оператера формираног 1990. године и ПТТ НЕТ-а, са циљем да се на тржишту ИКТ услуга унапреде квалитет сервиса и инфраструктура.
Као јединствен пословни систем, Пошта НЕТ корисницима нуди:
- пакете услуга са интегрисаним услугама дигиталне телевизије и интернета;
- јединствену и ефикасну корисничку подршку;
- посебне уговорне услове, са минималним периодом трајања 12 и 24 месеца.
Пошта НЕТ нуди услуге дигиталне телевизије појединачно, и у оквиру Пошта НЕТ пакета, са интернетом.
Основна понуда подразумева пријем аналогних и дигиталних канала, међу којима су HD канали, као и одређене FM канале. Пошта НЕТ омогућава и пренос сигнала локалних ТВ канала, у зависности од територије. Основна понуда обухвата преко 100 дигиталних и 70 аналогна канала.
Списак канала
Више информација о услугама прочитајте на postanet.rs.
Предности дигиталне телевизије су чиста и оштра слика, квалитетнији звук, прилагођеност новим моделима ТВ уређаја, могућност гледања садржаја у форматима у којима су снимљени. Пошта НЕТ непрекидно ради на проширењу и побољшању понуде, водећи рачуна о садржајима и атрактивности пакета, као и језицима на којима се програми емитују.
Кабловски и АДСЛ интернет
Сигуран и квалитетан приступ Интернету, по приступачним ценама.
Пошта НЕТ кабловски интернет омогућава повезивање на Интернет коришћењем кабловске мреже, којом се дистрибуира и телевизијски програм. Услуга кабловског интернета доступна је у Београду, Новом Саду, Смедереву и Суботици.
Цене Пошта НЕТ АДСЛ интернета су међу најповољнијим на тржишту.
Пошта НЕТ је оператор који је први у Србији увео попуст за особе са посебним потребама, у износу од 50% на цену месечне претплате, за пакете без уговорне обавезе.
Пошта НЕТ пакет
Пошта НЕТ пакет је интегрисани пакет интернета и телевизије, са знатно нижим ценама. У односу на појединачне услуге, пакет нуди бројне погодности:
- обједињени рачун;
- повољнији услови корисничког уговора;
- евиденција корисника у јединственој бази података;
- ефикасније отклањање корисничких сметњи.