23. mart 2017.

Postavite pitanje

Napomena: radno vreme službe, nadležne za prijem i obradu pitanja primljenih elektronskim putem, je od 7.30 do 15.30 časova radnim danom (ponedeljak - petak).

Za neodložna pitanja i hitne informacije, u vreme kada nadležna služba ne radi, možete se obratiti telefonom Informativnom servisu Pošte Srbije ovde.

Polja označena zvezdicom (*) su obavezna.

Podaci korisnika

Adresa korisnika

(obavezan podatak samo ukoliko se pitanje odnosi na uručenje pošiljaka na adresi korisnika - dostava)

Komentar korisnika

* Pitanje - komentar:
(polje je ograničeno na max. 500 karaktera)

Vaše zahteve za informacijama, kao i sugestije, pohvale i prigovore, možete uputiti i putem sledećih raspoloživih kanala komunikacije:

  • telefonom, Informativnom servisu Pošte, na broj 0700 100 300 (o načinu rada Informativnog servisa i cenama poziva, možete se informisati ovde.
  • pisanim putem, na adresu Preduzeća:

    Javno preduzeće „Pošta Srbije”
    Takovska 2, 11120 Beograd
    PAK: 135403

  • u svakoj pošti Preduzeća

Obaveštenje o načinu podnošenja prigovora za korisnike platnih usluga možete pronaći ovde.