17. novembar 2017.

Postavite pitanje

Napomena: radno vreme službe, nadležne za prijem i obradu pitanja primljenih elektronskim putem, je od 7.30 do 15.30 časova radnim danom (ponedeljak - petak).

Za neodložna pitanja i hitne informacije, u vreme kada nadležna služba ne radi, možete se obratiti telefonom Informativnom servisu Pošte Srbije ovde.

Upload prekinut ili je došlo do greške ili već postoji previše dokumenata sa sličnim imenom.
ASPUploader: Bad or missing CONTENT_TYPE

Vaše zahteve za informacijama, kao i sugestije, pohvale i prigovore, možete uputiti i putem sledećih raspoloživih kanala komunikacije:

  • telefonom, Informativnom servisu Pošte, na broj 0700 100 300 (o načinu rada Informativnog servisa i cenama poziva, možete se informisati ovde.
  • pisanim putem, na adresu Preduzeća:

    Javno preduzeće „Pošta Srbije”
    Takovska 2, 11120 Beograd
    PAK: 135403

  • u svakoj pošti Preduzeća

Obaveštenje o načinu podnošenja prigovora za korisnike platnih usluga možete pronaći ovde.