22. decembar 2014.

Ekspres usluge - Srbija

Pošta Srbije svojim korisnicima omogućava najbrži i najsigurniji prenos pošiljaka u unutrašnjem saobraćaju u propisanim i garantovanim rokovima.
Za prijem, prenos i uručenje pošiljaka na teritoriji naše zemlje korisnicima je na raspolaganju usluga Post Express. Post Express je kurirski servis "od vrata do vrata" koji korisnicima omogućava najbrži i najsigurniji prenos i uručenje pošiljaka.

Opis

Post Express ima organizovan kurirski servis u 96 mesta i podržan je poštanskom mrežom širom Srbije. Usluga omogućava distribuciju pošiljaka čija sadržina mogu biti dokumenta, pisana saopštenja, roba i drugi predmeti osim onih za koje važe zakonske zabrane. Masa pošiljaka može biti do 50 kg, pa i veća ukoliko su pošiljke nedeljive.

Post Express Vam pruža:

  • Sigurnost
  • Brzinu
  • Kvalitet
  • Pouzdanost

Prijem Post Express pošiljaka organizuje se:

  • Putem kurira u 96 mesta na adresi koju vi odredite, pozivom na jedinstvene telefonske brojeve
    011/3 607 607 i 0800 100 808.
  • I na šalterima određenih pošta širom Srbije.

Brigu o korisnicima vodi Pozivni centar Post Express-a koji će vam omogućiti da brzo i jednostavno dobijete svaku informaciju radnim danom od 08.00 do 18.00 časova i subotom od 08.00 do 15.00 časova.

  • Kurirska služba Pošte Srbije.
  • Kuriri Post Express-a u najkraćim rokovima preuzimaju i uručuju pošiljke na adresi i u vreme koje Vi odredite.
  • Bilo koju od Post express usluga da izaberete Vaša pošiljka putuje sigurno i brzo.
  • Garantovani rokovi uručenja. U slučaju prekoračenja vraćamo poštarinu.
  • Ako želite ili Vam je neophodno, na raspolaganju Vam je i dodatni kvalitet. Dobićete povratnu informaciju o uručenju pošiljke. Pošiljka može biti otkupna, imate mogućnost ličnog uručenja.
  • Pratimo Vašu pošiljku najsavremenijom barcode tehnologijom u najvažnijim tačkama.
  • Pouzdan partner u obavljanju svakodnevnih poslova.
  • Pokrivamo celu teritoriju Srbije u prijemu i uručenju.
  • Naša odgovornost je garancija za Vas.

Post Express usluge

Post Express vam omogućava usluge "Danas za Odmah", "Danas za Danas" i "Danas za Sutra" sa rokovima uručenja:

  • 3 sata za uslugu "Danas za Odmah"
  • do 20 časova istog dana za uslugu "Danas za Danas"
  • do 12 časova narednog radnog dana za uslugu "Danas za Sutra do 12h"
  • do 19 časova narednog radnog dana za uslugu "Danas za Sutra do 19h"

"Danas za Odmah"

"Danas za Odmah" Vam omogućava preuzimanje i uručenje Post Express pošiljaka u 96 mesta putem kurirskog servisa. Posle poziva na jedinstvene telefonske brojeve 011/ 3 607 607 i 0800 100 808, naš kurir će u najkraćem roku doći i preuzeti pošiljku na dogovorenoj adresi. Pošiljka će biti uručena za 4 sata nakon prijema pošiljke na području Beograda odnosno za 3 sata za ostale gradove u Srbiji. Najveća masa može biti 50kg.

Aleksandrovac, Apatin, Aranđelovac, Bačka Palanka, Banovci Dunav, Bečej, Bela Zemlja, Beograd, Blace, Bor, Borča, Brus, Bujanovac, Čačak, Čajetina, Crvenka, Ćuprija, Futog, Gornji Milanovac, Grocka, Inđija, Ivanjica, Jagodina, Kaluđerica, Kanjiža, Kikinda, Kladovo, Knjaževac, Kragujevac, Kraljevo, Krnjača, Krnješevci, Kruševac, Kula, Kuršumlija, Kuzmin, Laćarak, Lazarevac, Leskovac, Loznica, Martinci, Mladenovac, Negotin, Niš, Nova Pazova, Novi Bečej, Novi Pazar, Novi Sad, Obrenovac, Odžaci, Pančevo, Paraćin, Pećinci, Petrovac na Mlavi, Petrovaradin, Pirot, Požarevac, Požega, Prijepolje, Prokuplje, Raška, Ruma, Senta, Sevojno,Sivac, Sjenica, Smederevo, Smederevska Palanka, Sombor, Sremska Kamenica, Sremska Mitrovica, Stara Pazova, Subotica, Surdulica, Svilajnac, Šabac, Šid, Šimanovci, Temerin, Trstenik, Tutin, Ub, Užice, Valjevo, Varvarin, Velika Plana, Veternik, Vlasotince, Vojka, Vranje, Vrbas, Vrnjačka Banja, Vršac, Zaječar, Zlatibor i Zrenjanin.

"Danas za Danas"

Usluga "Danas za Danas" je usluga između 45 mesta u Srbiji koja garantuje uručenje pošiljki u istom danu. Preuzimanje pošiljki vrši se putem kurira, na dogovorenoj adresi, pozivom na jedinstvene telefonske brojeve 011/ 3 607 607 i 0800 100 808. Garantovani rok za uručenje pošiljki je do 20 časova istog dana. Najveća masa pošiljke je 50 kg, odnosno 100 kg ukoliko je sadržaj nedeljiv. Usluga "Danas za Danas" funkcioniše, za sada, između sledećih gradova:
Arilje (prijem je organizovan u pošti 31230 Arilje), Bačinci (prijem je organizovan u pošti 22225 Bačinci), Banovci – Dunav, Bela Zemlja, Beograd, Čačak, Ćićevac (prijem na šalteru), Ćuprija, Gornji Milanovac, Inđija, Jagodina, Kragujevac, Kraljevo, Krnješevci (samo prijem), Kruševac, Kukujevci (prijem na šalteru), Kuzmin (samo prijem), Laćarak, Martinci (samo prijem), Niš, Nova Pazova, Novi Pazar (organizovan je samo prijem pošiljaka), Novi Sad, Obrenovac, Pančevo, Paraćin, Pećinci (samo prijem), Petrovaradin, Požarevac, Požega, Raška (samo prijem), Ruma, Sevojno, Smederevo, Sremska Mitrovica, Stara Pazova, Subotica, Svilajnac, Šabac, Šid, Šimanovci (samo prijem), Užice, Vojka i Zrenjanin.

"Danas za Sutra"

Usluga "Danas za Sutra" garantuje da danas predata pošiljka bude uručena narednog radnog dana. Pošiljke se mogu primiti u 400 mesta širom Srbije ili putem kurira u 96 mesta pozivom na jedinstvene telefonske brojeve 011/ 3 607 607 i 0800 100 808. Uručenje pošiljaka vršimo na celoj teritoriji Srbije, u preko 600 mesta na adresi primaoca. Masa pošiljke je do 50kg, odnosno do 100kg ako je sadržaj nedeljiv. Pošiljke koje se predaju na šalteru pošte ne mogu biti teže od 20kg.

Prilikom predaje pošiljke na prenos možete se opredeliti za rok uručenja narednog dana do 12.00 časova ili do 19.00 časova:

  • Danas za sutra do 12h
  • Danas za sutra do 19h.

Pravilno adresovanje eskpres pošiljaka

»nazad na vrh

Uručenje

Detaljnije informacije o uručenju odnosno o dostavi i isporuci za Vašu adresu možete videti ovde.

»nazad na vrh

Cene

Cenovnik Post ekspres usluga u unutrašnjem poštanskom saobraćaju

Zahtev za zaključenje ugovora o prenosu Post express pošiljaka možete podneti ovde.

»nazad na vrh

Kontakt

Javno preduzeće „Pošta Srbije”
Direkcija za ekspres, paketske i logističke usluge
Takovska 2, 11000 Beograd, PAK 135403
011 3644 647
011 3644 658
011 3644 673
www.postexpress.rs
sskep@ptt.rs

Pozivni centar Post Express-a

011 3 607 607
0800 100 808

»nazad na vrh

Najčešća pitanja

  1. Šta su ekspres usluge?
    Ekspres usluge su usluge kojima je obezbeđen najkraći, garantovani, rok prenosa pošiljaka u unutrašnjem i očekivano vreme uručenja u međunarodnom saobraćaju. U paleti svojih usluga Pošta Srbije korisnicima nudi Post express uslugu u unutrašnjem saobraćaju i EMS uslugu u međunarodnom saobraćaju.
  2. Šta su Post express pošiljke?
    Post express pošiljke su pošiljke sa registrovanim brojem i mogu se primiti kao:
    • pošiljke sa ili bez označene vrednosti,
    • otkupne pošiljke,
    • pošiljke sa povratnicom,
    • pošiljke sa ličnim uručenjem.
  3. Koje su vrste prenosa Post express pošiljke?
    Post express pošiljke mogu biti predate za prenos kao:
    • Pošiljke za uslugu "Danas za odmah" (u okviru istog mesta)
      U 94 grada Srbije kuriri Post express-a u najkraćem roku preuzimaju i uručuju pošiljke. Prijem pošiljaka je svakog dana (osim nedelje) od 8 h do 16 h, subotom od 8 h do 13 h. Masa pošiljke može biti do 50 kg. Rok uručenja je 3 sata od preuzimanja pošiljke, odnosno 4 sata na teritoriji Beograda.
    • Pošiljke za uslugu "Danas za danas"
      Prijem i uručenje pošiljaka se vrši između sledećih 45 gradova u Srbiji:
      Arilje (prijem je organizovan u pošti 31230 Arilje), Bačinci (prijem je organizovan u pošti 22225 Bačinci), Banovci – Dunav, Bela Zemlja, Beograd, Čačak, Ćićevac (prijem na šalteru), Ćuprija, Gornji Milanovac, Inđija, Jagodina, Kragujevac, Kraljevo, Krnješevci (samo prijem), Kruševac, Kukujevci (prijem na šalteru), Kuzmin (samo prijem), Laćarak, Martinci (samo prijem), Niš, Nova Pazova, Novi Pazar (organizovan je samo prijem pošiljaka), Novi Sad, Obrenovac, Pančevo, Paraćin, Pećinci (samo prijem), Petrovaradin, Požarevac, Požega, Raška (samo prijem), Ruma, Sevojno, Smederevo, Sremska Mitrovica, Stara Pazova, Subotica, Svilajnac, Šabac, Šid, Šimanovci (samo prijem), Užice, Vojka i Zrenjanin.
    • Pošiljke za uslugu "Danas za sutra"
      Ova usluga garantuje uručenje do roka koji je označena na prijemnom obrascu Adresnici. Za uslugu Danas za sutra pošiljalac se opredeljuje za rok uručenja do 12h ili do 19h narednog dana od dana slanja (izuzetak je slučaj kada je slanje izvršeno u subotu ili u dane pre početka nekog državnog ili verskog praznika - tada će pošiljka biti uručena prvog radnog dana).
  4. Koji su rokovi uručenja Post express pošiljke?
    Rokovi uručenja za Post express usluge su:
    • Danas za odmah - 3 sata od preuzimanja pošijke, odnosno 4 sata na teritoriji Beograda,
    • Danas za danas - istog dana do 20 h,
    • Danas za sutra 12h - narednog dana do 12 h
    • Danas za sutra 19h - narednog dana do 19 h
  5. Koji su načini plaćanja prenosa Post express pošiljke?
    Načini plaćanja su:
    • gotovinom,
    • čekom,
    • fakturom.
  6. Da li troškove poštarine za prenos Post express pošiljke snosi pošiljalac ili primalac pošiljke?
    Troškove poštarine može snositi pošiljalac pošiljke ili primalac.
  7. Da li je moguće poslati pošiljku pouzećem i kako se vrši povraćaj novca?
    Post express pošiljku možete poslati pouzećem, odnosno sa otkupninom, a novac će biti vraćen pošiljaocu Poštanskom uputnicom, Postnet uputnicom ili Nalogom za uplatu, u zavisnosti od toga šta je pošiljalac popunio kao otkupni dokument.
  8. Šta sve može da sadrži Post express pošiljka?
    Post express pošiljke mogu sadržati dokumenta, pisana saopštenja, robu i druge predmete osim onih za koje važe zakonske zabrane.
    Zabranjen je prenos: novca, nakita, plemenitih metala, dragog kamenja, životinja, opojnih droga i psihotropnih materija, radioaktivnih, zapaljivih i drugih opasnih materija, oružja i municije, i svih ostalih predmeta čiji je prenos Zakonom zabranjen. Posledice slanja predmeta i robe u ovim pošiljkama, koje su isključene iz prenosa, snosi pošiljalac.
  9. Koja je dozvoljena težina Post express pošiljke?
    Najveća masa po pravilu je 50 kg, odnosno masa može biti i veća, ali ne sme da prelazi 100 kg, ukoliko je sadržaj pošiljke nedeljiv.
  10. Da li postoji specijalizovana ambalaža za Post express pošiljke?
    Za dokumenta obezbeđujemo odgovarajuću ambalažu, a pakete je neophodno da obezbedite i upakujete sami.
    Dokumenta i pisana saopštenja pakuju se u Post express kartonski koverat, a roba i drugi predmeti u Post express polietilenski koverat ili ambalažu koja odgovara sadržini robe.
  11. Koji je postupak predaje i uručenja Post express pošiljke?
    Da biste saznali kako najlakše i najbrže da pošaljete svoju Post express pošiljku, možete izvršiti uvid u našu Aplikaciju Pošalji-Primi ili kontaktirati naš Call centar na broj 011 3 607 607 /
    0800 100 808.
  12. Šta je adresnica?
    Adresnica je numerisani obrazac na kom se vrši adresovanje pošiljke. Popunjavanje Adresnice može izvršiti pošiljalac ili kurir Post express-a. Pošiljalac mora naznačiti na Adresnici koju vrstu pošiljke želi da preda (vrednosna pošiljka, pošiljka sa povratnicom, otkupna pošiljka, pošiljka sa ličnim uručenjem). Pošiljalac svojim potpisom na Adresnici potvrđuje ispravnost podataka.
  13. Šta je povratna poštarina?
    Povratna poštarina se naplaćuje u slučaju neuručenja i vraćanja pošiljke pošiljaocu, kada je na istoj naznačeno da primalac plaća poštarinu za prenos pošiljke. Povratna poštarina se naplaćuje od pošiljaoca, odnosno pošiljalac plaća dvostruki iznos poštarine, umanjen za cenu neizvršenih posebnih usluga.
  14. Kako se obračunava naknada za izgubljene pošiljke i za prekoračenje roka uručenja?
    Za slučaj prekoračenja roka za prenos i uručenje Post express pošiljke korisniku pripada petostruki iznos plaćene poštarine za prenos te pošiljke.
    • Za slučaj gubitka ili potpunog oštećenja Post express pošiljke korisniku pripada desetostruki iznos plaćene poštarine za prenos.
    • Za slučaj gubitka ili potpunog oštećenja Post express pošiljke sa označenom vrednošću, korisniku pripada iznos označen na pošiljci uvećan za naplaćenu poštarinu po vrednosti i desetostruki iznos plaćene poštarine za prenos te pošiljke.
    • Za oštećenje ili umanjenje sadržaja Post express pošiljke korisniku pripada iznos u visini utvrđenog ili procenjenog dela oštećenja ili umanjenja sadržaja pošiljke, ali ne veći od iznosa koji bi se isplatio u slučaju gubitka ili potpunog oštećenja pošiljke.
    Pošta ne snosi nikakvu odgovornost i ne priznaje naknadu štete u slučajevima gubitka ili štete koji su izazvani:
    • krivicom pošiljaoca ili primaoca;
    • neadekvatnim pakovanjem pošiljaka;
    • nepredvidivim događajima izvan ljudskih objektivnih mogućnosti (nesreće, prirodne katastrofe, štrajkovi, blokade puteva i sl.);
    • zbog štete koja je rezultat same prirode pošiljke.
  15. Kako pokrenuti reklamacioni postupak?
    Kada korisnik Post express usluge želi da ostvari naknadu štete dužan je da pošti podnese pisani Zahtev za naknadu štete. Uz zahtev korisnik podnosi na uvid primerak Adresnice, koji se odnosi na reklamiranu pošiljku i Zapisnik o neispravnosti ili negativno rešenu Potražnicu. Sva ova dokumenta dostavljaju se Direkciji za ekspres, paketske i logističke usluge na dalje postupanje.
    Ako pošiljalac ili ovlašćeno lice smatra da poštanska pošiljka nije uručena primaocu ili da mu je uručena sa zakašnjenjem, može podneti reklamaciju u roku od 6 meseci od dana predaje pošiljke.
    Primalac ili ovlašćeno lice mogu pokrenuti reklamacioni postupak zbog oštećenja ili umanjenja sadržine pošiljke, odmah prilikom uručenja pošiljke ili najkasnije narednog radnog dana.
    Pošta je dužna da se izjasni o osnovanosti reklamacije, u roku od 30 dana od dana njenog podnošenja.

»nazad na vrh