16.5.2019.

Пошта Србије – омиљени домаћи бренд

Две године заредом Пошта Србије заузима прво, а њен експрес сервис друго место по мишљењу потрошача.

Пошта Србије поново је добитник престижног признања „Мој избор” за омиљени домаћи бренд у 2019. години, у категорији „Транспорт”, а курирском сервису Пост-експрес Поште Србије поново је припало друго место. Водећу позицију Поште Србије и Пост-експреса у категорији „Транспорт” потврдили су потрошачи у деветој по реду акцији коју је спровело удружење „Моја Србија” у конкуренцији од 930 брендова у 27 категорија.

„Велико је задовољство поново освојити признање потрошача. Награда „Мој избор” је важна за 15.000 запослених у Пошти, која је и прошлу годину завршила са одличним резултатима и преко 2,3 милијарде динара добити, а током исте пружила чак 457 милиона услуга. Посебно нас радује што је потврђен квалитет и нашег курирског сервиса који на тржишту експрес и пакетских услуга бележи константан раст и остварује доминантно тржишно учешће и поред јаке конкуренције. Пост-експрес, који је тржишни лидер, остварио је преко 9,5 милиона експрес пошиљака, уз брз и сигуран пренос и поштовање гарантованих рокова. Ове награде и обавезују, да даље развијамо широки спектар услуга које нудимо и да одржимо и унапредимо најразвијенију националну дистрибутивну мрежу која омогућава најширу доступност, уз гаранцију квалитета, по приступачним ценама и под једнаким условима за све кориснике”, наводи Мира Петровић, в. д. директора Поште Србије.

Пошта планира даљи развој развој услуга у сегменту е-трговине и дигитализацију процеса, али и давање подршке другим институцијама које дигитализују своје процесе, као што је случај са најновијим пројектом у низу, пројектом издавања и продужетка возачких дозвола електронским путем, и испоруке истих на кућну адресу, а који је недавно потврђен закључком Владе Републике Србије.

„Кључни пројекти које Пошта предузима односе се на максималну искоришћеност логистичких потенцијала и снажне поштанске ИТ подршке, као и развој транзитног центра за дистрибуцију робе која је генерисана у е-трговини за регион, с циљем да Пошта Србије остане водећи регионални провајдер савремене поштанске услуге, и јака подршка националној привреди и државним прјектима”, истиче Петровић поводом добијања награде.

Пошта Србије има традицију дугу 179 година, и мрежу од 1.500 пошта, и више од 1.600 возила у технолошкој флоти. Са близу 4.000 достављача и поштара и исто толико шалтера на услузи је грађанима на свакој адреси у Србији, а поуздан је партнер привреди и незаобилазан учесник у важним државним пројектима. Преко 50% свог прихода остварује на комерцијалном тржишту, а прва је развила експрес доставу пре 16 година организујући Пост-експрес који данас пружа просечно дневно око 40.000 услуга. Пошти Србије је потврђен квалитет и стандард ИСО 9001:2015.