2.4.2021.

Odlukom Nadzornog odbora ispunjena obaveza prema zaposlenima

Nadzorni odbor JP „Pošta Srbije“, pored razmatranja redovnih tačaka dnevnog reda, doneo je danas i odluku o rashodu pokretnih stvari čija je nabavna vrednost veća od 500 hiljada dinara. Ovoj odluci prethodila je odluka v.d. direktora Zorana Đorđevića o rashodovanju pokretnih stvari čija je nabavna vrednost manja od 500 hiljada dinara koju je v.d. direktora doneo dva dana ranije. Ovim aktima uvaženi su zahtevi zaposlenih na poslovima dostave i ispunjena jedna od ugovornih obaveza Preduzeća prema njima. 

Na današnjoj sednici, direktor Đorđević je izvestio Nadzorni odbor i o poslovnim planovima za 2021. godinu, uvođenju novih usluga i novom načinu funkcionisanja sistema raspodele i korišćenja vozila u JP „Pošta Srbije“. Ubuduće, službena i dostavna vozila biće korišćena po dispečerskom modelu, što znači da će biti podjednako dostupna za upotrebu svim zaposlenima u skladu sa potrebama posla koji obavljaju.