Рекламације у вези са преносом и уручењем телеграма могу се поднети уколико пошиљалац сматра да телеграм није уручен примаоцу, да је уручен са непримереном/неприкладном садржином, да је уручен са закашњењем или да није извршена захтевана посебна услуга, односно, уколико се сматра да телеграм није уручен примаоцу у иностранству.
За телеграм који је пошиљалац предао у пошти, рекламација се може поднети у било којој пошти, уз подношење на увид потврде о пријему телеграма.
Прималац може поднети рекламацију и захтев за накнаду штете, у случају када је телеграм уручен са закашњењем или ако није извршена захтевана посебна услуга. Уколико прималац покреће рекламациони поступак, запослени у пошти дужан је да затражи од примаоца да поднесе оригинални примерак телеграма.
За телеграм који је предат посредством Контакт центра, пошиљалац рекламацију подноси Контакт центру, са броја телефона преко кога је предао телеграм, уз обавезно саопштавање идентификационог броја телеграма.
За телеграм у унутрашњем саобраћају, пошиљалац може поднети рекламацију у року од 3 (три) месеца од дана предаје телеграма, а за телеграм у међународном саобраћају, у року од 4 (четири) месеца од дана предаје телеграма.