Сигурно и брзо слање комерцијалне робе, по приступачним ценама.
Да ли морам предати отворену пошиљку?
Пошиљка у међународном поштанском саобраћају мора се предати отворена.
Колико фактура је потребно приложити и на ком језику?
Приликом предаје пошиљке, потребно је приложити фактуру (у два примерка). За потребе наших царинских органа, потребно је да једна фактура буде на српском језику, а друга на језику који се користи у одредишној земљи. Савет је да се у пошиљку стави још једна фактура на језику одредишне земље.
Постоји ли ограничење у погледу учесталости слања пошиљака?
Не постоје ограничења у погледу учесталости слања пошиљака.
Може ли се у фактури навести да је роба српског преференцијалног порекла?
Услуга Пост-експорт – извоз робе, од марта 2016. године омогућава навођење српског преференцијалног порекла у фактури. Уколико поседујете сертификат о српском пореклу робе, неопходно је да, у сарадњи са царинском испоставом, обезбедите документацију која то доказује.
Уколико имам више пакета за истог примаоца чија укупна вредност не прелази 1.000 евра, морам ли за сваки пакет направити посебну фактуру?
Уколико је прималац исти за више пакета, а укупна вредност робе не прелази 1.000 евра, потребна је само једна фактура (у два примерка), којом ће бити обухваћена сва роба у пакетима. Приликом предаје пакета у пошти, потребно на форми обрасца CP 72 доставити попис артикала за сваки пакет посебно.
Савет је да сваки пакет прати копија фактуре ради бржег царињења пакета у одредишној земљи.
Како извести робу вредности преко 1000 евра?
Уколико вредност робе коју желите да пошаљете једном примаоцу прелази 1.000 евра, робу можете поделити у два или више пакета, при чему вредност робе једног или више пакета по једној фактури не сме прећи 1.000 евра.
Уколико роба није дељива, корисник се упућује на редован царински поступак (сачињавање „ЈЦИ обрасца”) и слање робе одговарајућом услугом.
Да ли прималац Пост-експорт пошиљке има неке обавезе плаћања?
Обавезе примаоца Пост-експорт пошиљке зависе искључиво од царинских и других прописа државе у коју се пошиљка извози.
Да ли корисник има неких обавеза у случају кад се Пост-експорт пошиљка враћа из иностранства?
У случају кад се Пост-експорт пошиљка враћа из иностранства корисник се обавештава да достави одговарајући образац CP 72 који је оверен добио у поступку извоза како би се на царини увоз омогућило окончање поступка.
Повезане услуге и информације
Слање пакета у иностранство
Пошаљите пакет корисницима у иностранствy.
ПостПак – откупни пакет за регион
За једноставнији пласман Ваше робе у региону.
Царинска процедура за редовне пакете
Поступак слања и документација, зависно од врсте робе.
Правилно попуњени обрасци
Примери правилно попуњених образаца за увоз/извоз робе.
Пронађите пошту
Пронађите најближу пошту у Вашем окружењу.
Пратите пошиљку
Информишите се где се у сваком тренутку налази Ваша пошиљка.
Калкулатор цена
Израчунајте цену одабране услуге.
Кориснички сервис
Контактирајте нас и поставите питање.
Правилно адресовање
Правилно адресовање, сигурно уручење.
Списак забрањених артикала за увоз
Артикли забрањени за увоз или транзит кроз одређену земљу.